zaterdag 2 februari 2013

Winter en Zetels

Ruim 14 dagen geleden  zag de wereld er hier heel anders uit we hebben echt dik sneeuw gehad
 
het was echt snert weer  
 Ik was mijn snoertje om de foto,s over naar de laptop  te zetten kwijt dus vandaar geen berichtjes en foto,s 
De grote kast heb ik van schrik helemaal opgeruimd , het snoertje gevonden  maar dat die kast opgeruimd is is ook wel heel prettig.
Dus alles wat ik nu zou kunnen schrijven is oude koek en dat doe ik maar niet.
ik ben weer een beetje aan het knutselen geweest
Deze stoel is een workshop geworden en met behulp ven een goede vriend is die ontstaan
en komt binnen kort bij workshoppy alfabet. dit is mijn eerst uitgewerkte exemplaar

Ook heb ik de Sofa  Louis XVI  uit het franse boek gemaakt

Ik ben nu nog bezig om een borduursel op de rug leuning te maken en ik moet ook op het zit kussen moet nog een borduurtje maken.

Ook heb ik bezig geweest om een quilt kussentje  te maken . het linker kussentje is klaar maar ik vond het  eigenlijk niet mooi genoeg vandaar dat ik er nog een aan het maken ben.

Nu lijkt het er op dat ik de laatste dagen zo veel heb gedaan maar dat is niet echt zo hoewel  er toch wel meer uit mijn handen komt als de laatste tijd.
Maar die kussentjes was ik al even aan bezig en ....ik was mijn snoertje kwijt.



2 opmerkingen:

Marian zei

Wat wordt je bankje gaaf, leuk die Rietveldtstoel.
Ik vind je kussentjes ook leuk.

Tineke zei

Je bent weer lekker bezig!
Is dat een rietveldstoel?
Heb ik ook geprobeerd met lucifershoutjes , is niet echt war geworden....

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein