zaterdag 9 februari 2013

Sofa Louis XVI, Rietveld en een Papegaaien kooi

Het bankje is klaar  ik heb de afgelopen weer lekker aan het borduren  geweest  en toen de borduursels klaar waren heb ik het geheel in de thee  gezet zo dat de ondergrond iets donkerder werd.
Vond het wel eng om het in de thee te doen maar het is goed uitgepakt

Ook Heb ik weer een rietveld meubel gemaakt  een tafeltje heel leuk om te maken het schilder werk was het grootste werk 

Ook nog een stoeltje gemaakt en die ook in de bekende kleuren geschilderd
Het staat onwijs leuk op de witte kast bij de TV dus is dit de voorlopige plaats voor die meubeltje

Ook heb ik deze week weer een HAP  afgemaakt 
Een Papegaaien Kooi die moet in het franse huis op een kast hij is gemaakt van karton en het was een proef of dat ging. Dat is gelukt ook een beetje oud gemaakt ..de papegaai is weg gevlogen..hihih

Ik ben dus de af gelopen week echt wel productief geweest want de Quilt waar ik drie jaar geleden aan begonnen was heb ik m ook weer ter hand genomen en 
de top zit nu helemaal in elkaar , zo kan ik beginnen aan het verder afmaken van de Quilt
Hopelijk gaat daar geen drie jaar overheen.
Al met al wel een fijne week waar ik weer eens ouderwets actief ben geweest
Hoe wel het nog alles behalve voorjaar is zit het al een beetje in mijn hoofd.
Dit is bericht 400 op dit blog
een mijlpaal


2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Het ziet er weer superleuk uit allemaal Joke!

Unknown zei

Je hebt zeker een hoop gedaan! Ziet er goed uit.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein