donderdag 6 december 2012

Sinterklaas swap en ander dingen

Da afgelopen week heb ik weer eens een Sinterklaas swap gemaakt  we hadden  bij de Minimasterd lootjes getrokken.ik heb Arina en heb er een cadeautje gemaakt een pijpenrek voor in haar franse huis.

Zelf kreeg ik onderstaand  Cadeau met een schitterend gedicht . Ingrid was de maakster en ook voor het franse huis

daar heb ik inmiddels al de steentjes boven de ramen geplakt nu moet ik boven de voordeur nog een soort van afdakje maken en dan is de onderkant klaar op het voegen en vies maken na .
Maar we zijn de laatste weken ook met diversen workshops nog bezig geweest .
dus niet veel andere dingen gedaan

Maar vandaag zijn we weer een keer aan de knutsel geweest
en dat was zo gezellig dat we er een wijntje  bij genomen  hebben
we zijn een kamerscherm voor in het franse huis aan het maken

daar komen hopelijk heel snel foto,s van
verder heb ik vorige week me zelf een nieuwe lamp boven de tafel gegeven
de spotjes doen het niet meer en we weten niet waar de travo zit maar om iets te doen aan de tafel is nu het vroeg donker was niet echt prettig. Nu hebben we echt weer een zee van licht boven de tafel.







3 opmerkingen:

Marian zei

Mooie kadootjes en wat een mooi pijpenrek. Je lamp boven de tafel ziet er ook erg goed uit.

Emma zei

wat een leuke kadootjes heb je gekregen

liefs Emma

Tineke zei

leuke cadeautjes Joke! en je huis wordt mooi. Leuk hè om die voorkant met karton te doen en dan zo'n effect te krijgen!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein