dinsdag 18 september 2012

Kastje , Afgetimmerd en Ladekastje

Nu de deuren er uit zijn hebben we erg veel ruimte gekregen ,Het Theetafeltje op wielen dat in de serre stond was eigenlijk nu iets te breed , daarbij kwam dat een van de wielen stuk was en dat ik bang was dat op een goede/ kwade  dag het zou omvallen en mijn theeservies  dat van mijn moeder is geweest zou sneuvelen dus heb ik een nieuw kastje gekocht   Het servies komt hier ook mooi op uit.
nu het geheel is afgetimmerd is het geheel toch wel heel mooi geworden  in de keuken
is het aanmerkelijk lichter geworden

Ook van uit de kamer kant is het een heel gezicht.Afgelopen morgen is het af timmeren pas  gereed gekomen
ik moet nu de gaatjes nog dicht plamuren en dan het geheel nog schilderen maar dat komt wel. het meeste werk is nu klaar.
Ook moet mijn Poppenhuis helemaal schoon gemaakt worden want hoewel ik het wel afgedekt had is het toch een groot stof festijn geworden .

 Niet  alleen het poppenhuis heeft last van de stof  ik zelf ook ik loop al een week te niezen, heb rode ogen van de jeuk en ook kriebel in mijn keel.
Maar dat zal wel weer overgaan ik heb al jaren in deze tijd van het jaar jeuk ogen en een kriebel neus.
waarschijnlijk een of ander allergie. die wat met de vallende bladeren heeft te maken  Het duurt dan meest een week of drie en dan is het weer over. Dus als het goed is heb ik nog twee weken te gaan.Maar ik denk dat de stof zaken hier in huis er ook geen goed aan doen

Ook ben ik weer een heel klein beetje aan het knutselen geweest dit wordt een lade kastje voor in de handwerkwinkel het moet nog geverfd en van glas voorzien

Hier staan de lade er nog naast  die moeten dan natuurlijk ook nog gevuld worden.
Ik hoef me dus nog niet te vervelen  de eerste tijd.

1 opmerking:

Dwaallicht zei

Ik vind je lade kastje geweldig Joke!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein