zondag 26 augustus 2012

BBQ , fietsen en het kleed

Na weer een paar weken is hier weer een berichtje het is echt vakantie tijd
en ook erg warm geweest.
 ook ben ik zelf al een paar weken niet echt fit en dat is lastig 
maar hopelijk gaat dat  weer over  nu het wat koeler is.
Maar we hebben in die tussen tijd nog wel wat gedaan  vorige week heel leuk met Marcel en Thea
hebben we we ge BBQ  t  wij hebben  geen BBQ meer maar ze brachten  hem mee 
en Marcel vond het erg leuk om  de bakken.

en wij vonden het natuurlijk 

heel lekker om op te eten. Ik kijk wel een beetje wazig vind ik zelf.

Ook ben ik afgelopen week  met Henk en Macky wezen fietsen
We zijn  naar `t Woudt gefietst , natuurlijk moest er een foto gemaakt worden

en ik maakte die hier boven staat.
Op die foto is nog een klein stukje van het kerkje van  `t Woudt te zien.

We hebben  toen lekker geluncht daar om vervolgens naar Schipluiden en toen via Tanja waar we thee hebben gedronken weer naar huis.
waar we weer op tijd moesten zijn om dat  Ad  weer thuis kwam.
Het was heel erg gezellig  en we hadden heel goed weer.

Hier ook nog een update van mijn kleed . Verder  heb ik ook niet echt geknutseld.
ik ben nog wel bezig geweest voor een nieuwe workshop voor workshoppy alfabet maar de uitwerking is wat moeilijker dan ik gedacht heb  dus er moet nog even gebrainstormd worden.
Maar Ingrid had een ander idee en dat hebben we van de week even in orde gemaakt
ze dat we als alles mee zit we over 14 dagen naar Vaassen kunnen.
zo zijn we weer even bij geschreven.




Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein